Tema: Re: kuris WYSIWYG labiausiai SEO friendly?
Autorius: Juozas
Data: 2010-06-19 19:56:47
Kaip ir anksčiau kažkas pasisakė, man taip pat patinka Dreamweaver. Bet
bent jau aš naudoju tik "code" vaizdo rėžimą. Bet šiaip, kiek bandžiau
WYSIWYG, tai jis tvarkingai veikia, stilius aprašo css'u headeryje (gal
ir išoriniame faile sugeba) ir pan.

O kokių ten tau išskirtinių SEO savybių reikia? Meta keywordams ir
description'ui suvesti? Na tam laukelio man regis nėra...

Daryk validų xhtml strict kodą, naudok tinkamus raktažodžius, antraštes