Tema: Re: reikia patarimo (saitas blogai atvaziduoja foto)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-06-01 16:02:13
    Teke biski reklamos studijoj dirbt, tai dizaineriai ten visada kazkaip salia esamas spalvas derinant isgaudavo zmogaus ispudy kad ten kiek kitokia spalva, bet del to kad baltam fone tamse foto ziuri tai cia ir LCD nelabai pajegia man atrodo parodyt tada ja kokybiskai.

    Siaip visi vizualus dalykai, efektai visada susija su akiu apgaule ;)