Tema: Re: Site performancas... [15kb]
Autorius: Fla
Data: 2010-05-27 09:36:49
Man tai ishvis juokingai atrodo tie google'o performance matavimai...
Taip eme, ir blogejo situacija savaime, kiekviena menesi po tiek pat...

Ar gal jie matuoja ta greiti uzdeje download speed limit 9600bps, ir
jei i puslapi imeti nuorodu i kokius pdf, tai tuos pdf irgi kaip
puslapius traktuoja, ir i ta uzsikrovimo laiko vidurki itraukia? :))

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)