Tema: Re: TVS Pasirinkimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-28 14:05:16
"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:hr6v96$jfv$1@trimpas.omnitel.net...
> tu realiai tik pateiksi swf, jar ir pan failus per savo portala - tai is viso bilekas tiks.

    Is dalies taip, bet as turiu siokia tokia idomesne vizija.

    1 dalykas dabar ant drupal net sunku padaryt koki nori content template, sudeta ir viewai ir cck ir contemplate ir dar daug visokiu moduliu :) dabar krushuosi su teaserio suformatavimu taip kaip man norisi :) pvz. zaidimas turi screenshota (daleiskim 300x400px) siokia tokia informacija ir pati body (jame appleto html kodas bent pakolkas) - body rodoma tik iejus i node.

    Tada as noriu isdestyt screenshota, node views count (tipo kiek kartu buvo zaidimas atidarinetas ar zaistas) ta kita info apie zaidima ten pat, o iejus buna pats zaidimas, tai pvz viewe jei padarau "row style: fields" tai jis svolacius ignoruoja contemplate, jei padarau row style: node tada kaip ir veikia, bet pvz node access statistika buna is kart su tekstu kurio neina su translationu rast ir pakeist (bandau nelendant i PHP viska daryt, moku PHP bet kam tada tvs jei lyst i php :)

    Nu bet cia siaip gal nezinau kazko, del to va ir susidomejau kitais tvs, bent apsiuostyt, paprastai taip darau kada elementaru kazkoki mano manymu dalyka pasidaro sudetinga padaryt...

    O del vizijos as noriu vest statistika visiems useriams pagal visus zaidimus, pvz surenka kazkiek tasku, insiraso i rekordu lenta, taskai eina tiek pagal vartotojus ju overall reitingas, tiek pagal zaidimus, na zodziu visais pjuviais planuoju daryti statistika, po to kai kazkas labiau komercinio bus pvz didesniu reitingu zaidejai gal gavines kazkoki bonusa ir t.t...

    Toliau dar reiks visa online messaging sistema sugalvot, kad butu ir chatas ir atskiri kambariai, pvz pagal zaidimus, tiek paciu zaidimu techninei info vaikscioti, ne online zaidimai bus tik pradzioj...