Tema: Re: www source'as
Autorius: Fla
Data: 2010-03-24 23:19:53
Imho pagal nutylejima - visas source'as uzsakovo.

Nebent is anksto buvo sutarta kitaip. Bet jei is anksto bandysi
sutart kitaip - manau bus kur kas sunkiau parudot savo paslaugas.

Todel po visko padaryti klientui staigmena, ir "uzkoduoti viska",
manau butu mazu maziausiai nekorektiska (nors turbut lietuviska?).

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"