Tema: Re: www source'as
Autorius: Justas.p
Data: 2010-03-23 20:31:56
cia manau reiketu klausti o.law, bet mano poziuriu, jei yra pasirasoma
programos sukurimo sutartis, o ne programos licencijos pirkimo sutartis,
tai visos turtines teises i autorini kurini pereina pirkejui. Jei tu
pirkejui parduodi savo jau sukurta programa, tai is esmes turetu
vadintis licencijos naudotis pirkimo sutartis.