Tema: Re: www source'as
Autorius: Justas.p
Data: 2010-03-24 08:22:56
nezinau wrote:
> O tai kaip tada programos parsytos su java ar su c++, source'o niekas
> neduoda, gauna programa ir viskas.

Nes su Microsoftu, Adobe ir visais kitais PĮ teikėjais yra pasirašoma
licencijos pirkimo sutartis, kur aiškiai parašyta, kad pirkėjas moka
pinigus už teisę naudotis programa, bet ne į pačią programą. Panašiai
kaip kai perkam bilietus į atrakcijonų parką mes galime jais naudotis,
bet ne juos išmontuoti ir išsivežti kur norime.

Tai kodel webo atveju turetu buti