Tema: Re: I VDS isimete virusas
Autorius: Edvardas Butrimas
Data: 2009-12-12 12:23:44
deja, kaltas busi pats, arba kas turi prisijungima.
Teko susidurti su sia problema. Programuotojo kompas pasigavo
trojana/virusa, kuris nuskaite turetus jo kompe slaptazodzius ir
sekmingai juos persiunte. Kiti, gal tokie pat virusuoti, prisijungineja
i serveri su visais zinomais vartotojais ir slaptazodiziais ir
modifikuoja php, html, js failus.