Tema: Re: I VDS isimete virusas
Autorius: Allis
Data: 2009-12-11 23:04:42
Kaip suprantu VDS jusu?
Tinklalapis su virusu irgi jusu, tai kuo cia detas tiekejas?

Ieskok tinklalapyje iframe su nuoroda i virusu tinklalapi ir trink ji.
Keisk visus passw, 99% kad ikisai trojana su skriptu arba per FTP.
Turbut kompe sedi   trojanas.

Tagi rupinkis saugumu, antivirusine, passw,  samdyk patyrusi admina,
ziurek logus ir matysi kas ikiso trojana.

www.man.lt