Tema: Re: Konvertavimas
Autorius: Lavonas
Data: 2015-08-04 23:09:02
Priesh tai darydamas, paziurek ar yra galimybe ir uzsibackupink konfiga :)

"Lavonas"  wrote in message news:mpr62q$l2i$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai paziurek koks daba Firmware pas tave, bet manau, kad bus zeurei
senas.
Tadu aik http://www.synaps.tv/?q=product&id=81
ir spausk ta zale mygtuka ant kurio parashyta Support. Ishlys lentele su
visais firmwarais. Siuskis naujausia, tavo atveju 2014 m. october.
Instalinti per USB fleshiuka. Ir turetu palaikyti visus deklaruojamus
formatus, netgi mkv.

Tiek ziniu :)

"romullus"  wrote in message news:mpqjqb$fdp$1@trimpas.omnitel.net...

Tas daiGtas vadinasi synaps thd 2880 cx
http://www.synaps.tv/?q=product&id=81

Beje, žiūrint avidemuxu konvertuotą video, po kelių minučių grotuvas vėl
peršoka į failo pradžią ir groja iš naujo :/