Tema: Re: Konvertavimas
Autorius: romullus
Data: 2015-08-03 20:17:05
Po ilgų bandymų atradau nustatymus kurie tinka mano grotuvui. Kita bėda,
kad avidemuxas labai prastai išnaudoja cpu pusę threadų nenaudoja visai
o likusius apkrauna tik pusiau. Bendroj sumoj gaunasi procesoriaus
apkrovimas apie 20-25% ir valandos trukmės video ant i7 konvertuoja dvi
valandas! Kai tuo tarpu xwinff apsisuka per keliolika minučių. Bandžiau
nustatymuose multi threadingą pakeisti iš auto į custom, bet nieks
nesikeičia.

Konvertavimo laukia keli 3-jų val trukmės video, tai negi man dabar
reikės visą parą pc burzginti per tokius karščius :[