Tema: Re: Konvertavimas
Autorius: Lavonas
Data: 2015-08-04 03:09:45
Pabandyk Freemake Video Converter.

http://www.freemake.com/free_video_converter/

P.S. o nebandei savo media plejeriui paieshkoti firmware atnaujinimo?

"romullus"  wrote in message news:mp5tnl$mu0$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu labai biedną media grotuvą prie tv, kuris supranta vos kelis video
ir dar mažiau audio formatų. Beveik viską ką parsisiunčiu, turiu
konvertuoti į jam virškinamą formatą. Bėda tame, kad aš tuose
konvertavimuose labai mažai gaudausi. Dabar esu susiradęs šiokią tokią
programėlę, X-WinFF vadinasi. GUI toks asketiškas labai, beveik viską
reikia daryti per komandine eilutę, kas man jau veikiai prilygsta raketų
mokslui. Laimei paeksperimentavęs su pateikiamais presetais, radau, ką
mano nupiepes grotuvas sugeba vartoti. Problemų kyla tik, kai susiduriu
su keliais audio takeliais. Xwinff konvertuoja patį pirmajį, likusius
išmeta. Bėda tik, kad 99% atvejų pirmas takelis būna rusų kalba o
originalo kalba antrame ar tai trečiame. Aš rusiškai nors ir suprantu be
problemų, visgi daug labiau vertinu originalo kalbą. Būčiau itin
dėkingas jei kas pagelbėtų ar tai pasiūlydamas draugiškesnį žaliam
jūzeriui konverterį, ar pasufleruodamas kaip su xwinff pasirinkti norimą
garso takelį.