Tema: Re: HD ir kt. audio
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-11-27 03:48:00
Dar gali būt kad jovalas su surround soundu padarytas.. Esu ripines kelis dvd su tikru 5.1 garsu, bet kadangi nemokėjau tada normaliai ripint, gavau centrini kanalą (kuriame dažniausiai buna tik balsai, ir vos vos audio fono) į RL kanalus.. Idėja ta, kad jei filmas turi AC3 garsa su visais tvarkingais garso takeliais, įmanoma kad nuskaito ne tuos ir girdi centrą, ar kokius galinius speakerius..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!