Tema: Re: HD ir kt. audio
Autorius: mdz
Data: 2009-10-26 13:14:03
leisk paemes kristolini rutuli isbursiu, kad sita beda yra tik su
lietuviskai igarsintais filmais..

taip greiciausiai nutinka kai kreivarankis relyzeris paima ripinta
stereo/mono garsa is TV, ir paskui ji bando montuoti ant originalaus AC3
garso. o sumontuoja aisku nesinchroniskai (su kazkiek ms skirtumu).

tas vertimas tau girdisi normaliai nes nesidvigubina, o va foniniai garsai
(muzika ir t.t.) dvigubinasi ir girdi "vargoninius-kibirinius" garsus.

taigi pagal mano teorija jokie codec packai nepades, nes cia kreivarankiu
relyzu gamintoju beda.
o trackeriuose kritikuot / rasyt pastabas yra didele blogybe, nes gausi
replay'u: "padarjyk geriaw, dziaukjis kad meta, dekui uz upld".

"Marius" <marius16505@one.lt> parašė naujienų
pranešime:hc3mv5$t4i$1@trimpas.omnitel.net...