Tema: Re: mpg su ac3 ir premiere pro
Autorius: YogiBear
Data: 2009-05-19 22:45:35
Na ne tai kad nesuprantas bet galutiniame rezultate (ziurint su media player
classic file properties) rodo tik duomenys apie video... audio aplamai
nera...
Idomus momentas, perinstaliavau premiere cs4 ir originalus failiukai su ac3
garsu isideda normalei...
Kazkur pas adobe maciau kad tai ac3 trial po 3 bandymu reikia pirkt...
reikes paieskot crackinto :)
O su avidemux pasizaisiu rytoj siandien visai laiko neturejau prie kompo.