Tema: Re: mpg su ac3 ir premiere pro
Autorius: YogiBear
Data: 2009-05-19 02:02:50
Avidemux viska graziai atidaro, sujungia...bet..
rezultate gaunu video visai be garso... o premieras net ir vaizda atsisako
suprast...

Video copy nustaciau
Audio WAV LPCM (bandziau ir kitus)
Target MPEG2 DVD tokio neradau kur nustatyt...
Siuo atveju man ir uztektu garso downmixinto iki stereo (filmuota medziaga
is samsung kameros).

P.S. Avidemux 2.4 Qt4 (http://www.videohelp.com/tools/AviDemux), gal ne ta
avidemuxa turiu?