Tema: Re: Video capture
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-03-02 21:23:34
Na virš 10 valandų ir taip 30% nuolaidą darau iš gatvės, tai primesk kad gal ne viskas pilna bus ir manau galim fixą sutart vietoj valandinio jei hdd atneštum :)

Konkrečiai su avertv ar per paskutinius 4 metus gamintais tv tiuneriais žaist neteko, bet kiek tv tiunerių mačiau, tai rezultatai man nepatiko. Tiksliau reiktu sakyt - iš daugumos vhs'ų galima geriau, nebent ten penktos kartos įrašai..

Galų gale tau spręst, jei technika jau turėtum, sakyčiau viskas kaip ir ok, bet dabar pirksi, tada dar dirbsi..