Tema: Re: Video capture
Autorius: pranZo
Data: 2013-03-02 15:19:17
skaiciuot neskaiciavau, bet apie 10 vhs'u medziagos bus :)

tarkim jei 15lt/val, ir tarkim 10vhs po 3val, tai 30x15=450Lt.
Galu gale jei ir su nuolaida, vis vien geriau imt tada kad ir toki:
http://www.kilobaitas.lt/TV_imtuvai/AVerMedia/AVerMedia_AVerTV_Hybrid_AirExp/61H968HBF0AB/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_461&ID=362511

http://www.kilobaitas.lt/TV_imtuvai/AVerMedia/AVerMedia_AVerTV_Hybrid_Ultra_/61M039HBF0AL/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_461&ID=362492

ir tada jau ir draugams, ir kaimynams galesiu ripinti :D

o miniDV - yr kompe firewire, anas man tinka :)