Tema: Re: Video capture
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-03-02 13:11:08
DV-AVI, formatas puikiai tinkantis analogui imt, nespaustas gaunasi 13GB/val. Pats aš linkes visą analogą į DV-AVI varyt o tada jau deinterleisint ir spaust į ką reikia. Aparatai kurie hardwariškai iškart duoda tinkamai suspaustą vaizdą kainuoja per brangiai, o tuos kuriuos įperku - netenkina rezultatai.