Tema: Re: spamassasino taisykles reikia.
Autorius: krx
Data: 2009-01-16 23:16:03
Jei skaitytum nuo pradžios, suprastum, kad spoofinamas yra būtent gavėjo
domenas. O nuo to SPF'as padėtų visu 100%, vos būtų sukonfigūruotas DNS ir
įjungtas atitinkamas modulis.

Kitais atvejais - tu teisus, SPF naudojamas gan retai. Galėtų domenų
registravimo įstaigos priversti priverstinai dėti SPF įrašus.