Tema: Re: spamassasino taisykles reikia.
Autorius: krx
Data: 2009-01-15 00:50:46
Kai kada tenka pasidėti pačiam į e-paštą failą, nes HTTPS e-paštas
pasiekiamas visur, o kitais protokolais - nebūtinai. Neretai tai nutinka
skubant, nenorint kaišioti USB rakto. Todėl jei nepagalvojęs taip nusimesi,
gali pats negauti. Aišku priklauso nuo to, kaip taisyklės taikomos, kokia
tvarka, kaip prikabintos. Jei šita taisyklė taikoma tik ant išorinės
sąsajos, gal rizika ir maža. Nors jei pasikonfigūruosi kokį išorinį webmail
accountą, taip, kad bus sutapatinta su normaliu accountu, tada irgi gali
užsirauti.

Aš ne tą norėjau pasakyt visgi. Įmanoma susitvarkyti su kitomis,
standartinėmis priemonėmis, kad šito mėšlo nebūtų nė vieno laiško, nerašant
jokių spec. taisyklių. O jei ką nors gali padaryti standartiškai, tai taip
ir verta daryti.