Tema: Re: Trafiko monitorinimas
Autorius: Gedikas
Data: 2008-11-06 21:33:30
ABLomas rašė:

> Naudos iš to mažai, bet... Kažkada turėjau ir ne vienoj vietoj tokį
> susikonstravęs "10 min hibridą" - ipfm + rrdtool. T.y. susikonstruot ir
> paleist panašiai laiko užtruko.
>
> Jei dar būtų kur veikiantis - negaila būtų pasidalint. Deja, visur
> advanced stuffas stovi, tai abejoju ar kur kopija užsilikusi. Šiaip ar
> taip, nesunku bus pasirašyt ir pačiam, kai su ipfm susipažinsi, ane?
>
> P.S. tie advanced toolsai - atsakau iškart į sekantį klausimą ;-) tai
> įvairūs - pradedant pmacct (centralizuotas žaislas, kartu su netflow ir
> daug kitokio crapo), triafikas per snmp ir pan.

> [...]

Boxo nenulenkia. Buvau pasidaręs shapinimą elementarų - forwardinamus
markinau paketus ir pagal tai shapinau arba ne. Problema beveik
išsisprendė - kas pateko į markinamų paketų intervalą - tiek užsikišdavo
šlangutė, tačiau prie servo prieit jau buvo galima iš lauko normaliai ir
pasiekt serverius viduj be problemų. Deja juzeriai likdavo praktiškai be
interneto. Kadangi aš tik pribėgdamas tą vietą prižiūriu, tai nebuvo
kada užsiimt žmoniškai susheipint.

Už ipfm + rrdtools dėkui. Sėsim ir pabandysim išgimdyt kažką.
konekšinų limitą irgi kažkaip pamiršęs buvau.