Tema: Re: Gal kam reikia fibre channel hubo?
Autorius: krx
Data: 2008-11-01 03:06:30
Man Sonex TPC vieną kartą atidavė vienos TV žvaigždės asmeninį diską su
visomis foto ir asmeniniais e-paštais, kitą kartą - Achemos trašų skyriaus
sisteminį diską su visais vidiniais dokumentais, specifikacijomis, $$$
biudžetais, planais.

Aplinkybės kada atiduota - kai keista mano pabyrėjęs diskas į kitą.

Po šiai dienai laikau abu diskus kaip suvenyrus ir kolegas apmokau, kas
vyksta, kai žmogiškas tūpumas (ir sąvininkų ir aptarnaujančios kompanijos)
ima viršų.