Tema: Re: Kas naujo anti p2p fronte?
Autorius: Levas
Data: 2008-10-22 19:26:16
> Bet ish kitos puses, jei direktorius pasikviestu toki p2p megeja ant
> kilimo ir pakalbetu su juom rimtai, tai problema turbut automatishkai
> ishsisprestu.

netinka. Pas mane yra nuomininkai kurie nuomuojasi patalpas ir jose yra internetas, toks silpnutis. Bet ir ant tokio mazo greicio kartais pradeda pumpuoti. Gerai butu, kad pumpuotu naktimis, bet kartais uzeina noras ir darbo metu pumpuoti. O ten gi interentas silpnutis ir prasideda- nevalit internet...
Kaip ir sutarties tokios nera, kad ir kaip tame internete bus daroma, ir zmonem nepradesi aiskinti- nesisiusk tu to slamsto... Geriau tyliai dusinti ir apsimesti slanga, kad as nieko nezinau- niekas gi nesiskus, kad jam torentas neveikia. Ateini- patikrini, www veikia, vadinsi viskas valio.

Bye, Levas