Tema: Re: sybase ase 11.0.3.3?
Autorius: Laimis
Data: 2008-10-17 16:22:03
Nerijus rašė:
> On Thu, 16 Oct 2008 17:35:45 +0300 Nerijus <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in omnitel.unix

> Kodėl, įdomu žinoti apribojimus (o gal jų nėra?), galbūt aplikacija
> jų nesieks. Tik siųstis, kad pažiūrėčiau, tingiu. Gal kas atsisiuntė ir
> gali pasakyti?

Tikslinių apribojimų tema „for free, tai ir (ap)ribota“ ten nėra.
Kiti apribojimai, turbūt dažniausiai, sąlygoti to meto OS kernel'io ir
32 bit'ų.

Tiesmukiškai išreikštus esu radęs tokius:

iki 32 CPU.

32 bit'ų atminties adresavimas (priklausomai nuo OS, tačiau riba 4GB)
iki 2,5 - 4 GB:
http://www.uni-giessen.de/faq/archiv/databases.sybase-faq.part1-17.old/msg00014.html

Failai/device'ai irgi, tikėtina, iki 2 GB (db gali būti sudaryta iš
kelių/daugelio  -- jei teisingai supratau up to 256 file descriptors per
engine -- failų/device'ų):
http://www.isug.com/Sybase_FAQ/ASE/Section10/6/Q10.6.1.html