Tema: Re: Pasidalinkit patirtim
Autorius: Begemoc
Data: 2012-04-21 11:57:29
On 04/20/2012 05:33 PM, Gyvatė wrote:

> Nevisiškai čia aišku, bet atskiri 'useriai' saugumo nepridės.
> Pasikrapštymai irgi gana aptakus terminas, bet manyčiau, kad tam labiau
> tiktų atskira sistema, VBox, KVM etc.

Pasikrapštymais aš vadinu visokio softo instaliavimą - tam pačiam
reikalui dažnai būna keletas programų iš kurių atsirenki vieną tau
tinkančią. Kol atsirenki tai ir gaunasi susiinstaliuoji vieną, pabandai,
jei kažkas netinka, instaliuoji kitą ir t.t.

> apt-get install yra globalu. Skirtumai --- tik privačiuose 'userio'
> konf. failuose. Kai "nepasileido", tai turėjo kuo nors konkrečiau pasiskųst.
>
> Šarūnas

  Gal dar kolega galėtų paburti iš krištolinio rutulio kas dedasi su
iptables:
užsikrovus kompui kokia 15 minučių niekas neina išorėn, paskui nieko
nedarant pradeda viskas veikti. Tuo metu prieiti prie kompo iš kitur
galima - veikia incomming www, samba, rdp, neveikia outgoing niekas.
Buvo instaliuotas firestarteris, išinstaliuotas, buvo ufw, irgi
išinstaliuotas. Rulsų sudėjimas padarytas pagal:
https://help.ubuntu.com/community/IptablesHowTo#Solution_.232_.2BAC8-etc.2BAC8-network.2BAC8-if-pre-up.d_and_...2BAC8-if-post-down.d