Tema: Re: Pasidalinkit patirtim
Autorius: Begemoc
Data: 2012-04-19 23:12:42
Na, gal reikėjo šiek tiek aprašyti ir aplinką, kad aiškiau būtų klausimų
potekstė, bet tai labai jau wall of text gaunasi :) Kompas stovi
kontoroj, ne namie. Aplinkiniai kompai windows'iniai, serveriai irgi. Su
kompu dirbu aš vienas, kompas skirtas admininti serveriams, prie
serverių jungiamasi per rdp. Kompas neturi išėjimo į internetą, bet jis
matomas kitiems useriams, plius galima prie jo prisijungti iš išorės per
rdp.
Kadangi kompas ir admininimui ir pasikrapštymams, tai buvo ir klausimas
kaip geriau dėl userių - vienas ar du. Pvz. vieno userio desktope
prisidarai rdp shortcut'ų jungtis prie keleto servų - kitas useris
nemato. Jei darai shell skriptus jungimuisi, vėl turi dėti kažkur, kad
abu matytų.
Dėl softo irgi tas pats - dabar tiksliai jau nepasakysiu ką instaliavau,
buvo daryta sudo apt-get install blabla - su tuo useriu su kuriuo
instaliavau viskas ok, kitam nepasileido (gal čia to konkretaus softo
bėda?).
Ant apache yra pakurtas toks 'home made' puslapėlis kur galima
peržiūrėti visokius logus iš db (db serveriuose, ne kompe). t.y. yra
kažkokie reguliariai stebimi logai, tai, kad kiekvienąkart nereikėtų
kažkur logintis, ieškoti vis tų pačių selectų, padarytas toks reikalas.
Kai atsiranda kas naujo, ar sugalvoji kažką pridėti prie jau esamo - dėl
to buvo klausimas dėl www - kiekvienąkart switchint userius kažkaip nelabai.
Na ir dėl iptables - kadangi tinklas vidinis, tai kaip ir nereikėtų, o
bet tačiau kadangi kompas turi priėjimą prie serverių ir galima
'priadminint', tai gal vistik ir reikėtų?

Dėl klaviatūros kur kolega anksčiau rašė, kad yra šešios - taip mačiau,
deja nė viena neturi to patogumo kurį turi 'mirusio klavišo' klaviatūra :(

bg