Tema: Re: 2k serverio virtualizacija
Autorius: Seitan
Data: 2011-10-28 20:50:48
sakytau, nera chia ko labai ieshkoti pakeitimu. nadok kvm'a ir viskas.
puikiai veikia, kol kas nepamachiau jokiu gliuku ant ne vienos
virtualizuotos mashinos. nesikeikia del hardwaro.
pagal testus, eina gandas, kad duria ant kazhkiek procentu greicio net ir
komercini wmwar'a.

"arulis"  wrote in message news:j8eicd$8k1$1@trimpas.omnitel.net...

Lan korta kokia inteline nera brangi, bet esxi dar labai reiklus SATA
kontroleriui, daznai su on-board nepaleisi.
reikess kokio HW raido