Tema: Re: 2k serverio virtualizacija
Autorius: Zilvinas
Data: 2011-10-28 16:10:17

On 2011.10.28 12:41, Nerijus wrote:

> Namie pasidariau: i savo Linux vorksteishina susidejau vmware Converter
> (atrodo taip jis vadinas), kuris mano workssteishina numuvino i esxi
> serva. Tikrai jokiu keju nevogiau, ir viskas buvo free arba trial.
> Worksteishinas paslaido ant ESXi ir radau ta pati desktopa ka buvau
> palikes muvinimo metu.
> Nezinau ka tiksliai daro vMotion, bet vienkartiniam fizinio veikiancio
> servo numuvinimui i ESXi jo tikrai nereikia.
>
> N. M.

aha vadinasi jis VMware vCenter Converter Standalone Client

Eksperimentams paemus eiline intelio desktopo mocia, esxi atsisake i ja
instaliuotis - nepatiko jai LAN adapteris... Suprantama, kad rimtiems
darbams reikia rimtu gelezu... Bet tai is to seka, kad luzio atvejui
turiu tureti kazkokia sertifikuota gelezi... Nu nesam, bedziai, bet
kazkaip mane kankina itarimas kad sitoje vietoje su KVM (PROXMOX
uzkliuvo) tokiu bajeriu nebus (aisku bus kitokiu :-))))) tame tarpe ir
daug grojimo su klavisais