Tema: Re: 2k serverio virtualizacija
Autorius: Nerijus
Data: 2011-10-28 12:42:06
On 2011-10-28 11:51, niim wrote:
> ESXi negali daryti vMotion`o be vCenter`io, kas jau butu mokamas
> spredimas

> --

	Namie pasidariau: i savo Linux vorksteishina susidejau vmware Converter
(atrodo taip jis vadinas), kuris mano workssteishina numuvino i esxi
serva. Tikrai jokiu keju nevogiau, ir viskas buvo free arba trial.
Worksteishinas paslaido ant ESXi ir radau ta pati desktopa ka buvau
palikes muvinimo metu.
	Nezinau ka tiksliai daro vMotion, bet vienkartiniam fizinio veikiancio
servo numuvinimui i ESXi jo tikrai nereikia.

	N. M.