Tema: Re: Pabandziau UBUNTU negaliu atsispirt
Autorius: montini
Data: 2011-07-07 09:29:39
Jeigu gali gyvent be naujausio autokado pribumbasų ir nebijai keistis (jei
win taip greit sukėlė pasišlykštėjimą tai spėju nebijai :)) - išbandyk šitą
vietoj autoCAD'o: http://www.3ds.com/products/draftsight/free-cad-software/
Aš tai dual-boot'inu, bet seniai neteko win jungt - jie tik dėl žaidimų, o
dėl jų tai... būkim atviri - jie tik laiką be reikalo suėda.
Dėl sistemų konfigūracijos - aš naudoju tokias particijas:
1. ~20GB WinXP
2. ~20GB ubuntu "/"
3. ~70GB ubuntu "/home"
4. ~2GB ubuntu "swap space"
Primygtinai rekomenduoju instaliuojant ubuntu pasirinkti rankinį particijų
išdėstymą ir atskirti linux particijas kaip aprašiau (t.y. "/home" padaryti
atskira particija) - labai padeda kuomet reikia perinstaliuot sistemą
neprarandant jokių programų nustatymų. Bet tam tikslui iš pradžių reikės
suspausti WinXP particiją - arba su windows'inėm programom a la "Partition
Magic", arba tiesiog iš ubuntu USB-stick'o - "gparted".

montini
"JaLauz"  wrote in message news:iv1us7$9vu$1@trimpas.omnitel.net...

Ne zaidimu nezaisciau :) tiesiog autocad kartais, kartais ms vision, ir
kartais tokiu programeliu is irenginiu softo kas susije darbu, plius su
studiju reikalais ko nors, nes i magistra istojau tai ale prireikt gali :)