Tema: Re: Pabandziau UBUNTU negaliu atsispirt
Autorius: Rrr
Data: 2011-07-06 15:39:41
Tau yra net 4 variantai tam reikalui:

1. Windowsai shalia Ubuntu (ismes pasirinkima kraunantis)

2. Ubuntu + Virtualbox - galesi windowsus pasikraut paciam Ubuntu, bet apie
normalius zaidimus pamirsciau, nebent kokius senesnius (CS, Quake ir pan.)
3. Ubuntu + wine - gali leisti programas su wine ant pacio Ubuntu, tiesiog
du kartus paspaudi ant ikonos ir pasileidzia programa kaip windowsuose
normaliam ubuntu lange. Bet cia labai slidus reikalas, ne visos programos
veikia, o tos kurios veiks - gali veikti kreivai.
4. 1-3 variantai kartu.

:-)