Tema: Re: Pabandziau UBUNTU negaliu atsispirt
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-07-06 13:31:02
Ziurint ka ir kaip padirbet nori. 1 variantas-dvi particijos-win ir
ubuntu, ubuntu daugiau vietos, kadangi tai tavo pagrindine sistema bus.
As turedamas 200gm harda 60 gb skirciau win, o kas liko-linuxiukei, bet
labiau patyre haxorai mane uz tai ir primusti gali:). 2 variantas-ant
ubuntu usideti virtualu pc ir jame susiinstallint windoze. Aisku, jei
naudosi softa, kuriam reikia daug resursu, sitas variantas netiks, nes
kompas uzsigruzins ir veiks letai, kol tavo win bus paleisti. Dar
patarciau pasiziureti, ar tavo programos su wine veikia (windows
emuliatorius linuxe), tokiu atveju atkristu daug problemu:)
Beje, del tavo 2 varianto, tai pats turiu win atskiram diske, pagrinde
naudoju zaidimams. Tai galiu pasakyti, kad biski uzknisa sukioti laptopo
varztus, keitineti hardus. Kol turejau darbini pc, viskas labi patogu
buvo-darbinis su kubuntu, naminis su xp. Dabar naudoju ubuntu, o win
harda isidedu tik kai pazaisti noriu :)