Tema: Re: Linux naudojimas imoneje
Autorius: Nerijus
Data: 2010-12-02 12:18:12
On 2010-12-02 10:21, Dainius wrote:

> na ir ka ta windoze ten prikisa? nes as kazkaip randu praktiskai tik
> tai, ka pats ten padedu.
> ir kiek dokumentu reikia sukurti, kad user home dir'a uzpildyti iki
> 500GB? nes man atrodo, kad darbe ant desktopo niekas filmu laikyti
> nesiruosia..

	Tai zinoma, filmus darbe turi pumpuoti adminas, naktimis, ir su spec
fijervolo konfiguravimu (Kai niekas nedirba, ir tinklas neapkrautas,
tobish neishnaudojamas). Ir deti i serva visiems darbuotojams. O
darbuotojai ish to servo ziuri ir jei reikia neshasi namo su imones
laptopais. :-)
	Imonej turi buti tvarka, saugos politika ir t. t. :-)

	N. M.