Tema: Re: Linux naudojimas imoneje
Autorius: Nerijus
Data: 2010-12-01 16:29:40
On 2010-12-01 16:26, Nerijus wrote:

> Tai IMHO butinai reikia nis'o kokio nors.
>
> N. M.

	Siaip tai didziausias ishkrypimas, kuri esu bandes, tai pakurti Linuxa
(samba) kaip windauzu domeno kontroleri. O po to, po kurio laiko
pabandyti i ta windauzu domena prijungti Linuxini worksteishina. Labai
nepatogu, bet kazkiek veikia. Beda tik, kad yra daug programu Linuxiniu,
kurios nesupranta vartotoju vardu su beksleshais viduryje. :-( Nu ten
tipo DOMENAS\USERIS, kas yprasta windauzuos.

	N. M.