Tema: Re: Linux naudojimas imoneje
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-12-02 12:14:38
2010.12.02 10:21, Dainius rašė:
> na ir ka ta windoze ten prikisa? nes as kazkaip randu praktiskai tik
> tai, ka pats ten padedu.

Pasiknaisiok po savo namų katalogą nusistatęs, kad rodytų hidden files
and folders. Ko tik ten nerasi :).

> ir kiek dokumentu reikia sukurti, kad user home dir'a uzpildyti iki
> 500GB? nes man atrodo, kad darbe ant desktopo niekas filmu laikyti
> nesiruosia..

Būna, kad žmonės su kompais dirba ;), o ne filmus žiūri. Kai atneši
padaryti kokią brošiūrą apie savo super duper produktą, tai žiūrėk jau
kokį gigą nuotraukų ir atseikėsi iš savo USB-tuko, o super duper
produktų gamintojų yra toli gražu ne vienas ir ne du :), ir ne po vieną
produktą gaminančių dar yra.