Tema: Re: Kaip nustatyt kas istrina failus serveryje?
Autorius: kornaz
Data: 2010-09-28 20:00:04
Nu taigi susiinstaliuok ir pasileisk auditd (bet greičiausiai jau bus ir
taip paleistas out of the box), ir pakabink monitorinimo taisyklę ant
konkretaus diro/failo:

auditctl -w /file/serverio/pathas -p wa -k taisykles-pavadinimas

ir palik suktis. Kai failai prapuls - ieškok audito loge šitaip:

ausearch -k taisykles-pavadinimas

Pamatysi proceso, kuris ištrynė, working pathą, command-line'ą, UID, GID ir
dar krūva informacijos apie bet kokią rašymo operaciją tame dire.

auditctl -D panaikins visas monitorinimo taisykles.

kornaz