Tema: Re: Kaip nustatyt kas istrina failus serveryje?
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2010-09-17 12:14:23
On 09/13/2010 11:00 AM, klausiu wrote:
> Yra linuxinis failu serveris. Kyla itarimas, kad kazkas piktybiskai (o
> gal ne) laikas nuo laiko istrina failus/folderius.
> Kaip nustatyti kas tai daro?
>
> P.S. pats linuxe esu zalias, bet jei butu konkretus sprendimas,
> bandyciau pasitelkt i pagalba ismananti.

Kad sužinosi, kas ką ištrina, tau mažai pagelbės sprendžiant problemą.
Aš kelčiau klausimą kiek kitaip:

Kodėl kažkas ištrina tai, ko neturėtų galėti ištrinti?

Tada atsiremiam į teisių valdymo klausimą:

There are two special bits in the permissions field of directories. They
are:
s - Set group ID
t - Save text attribute (sticky bit) - The user may delete or modify
only those files in the directory that they own or have write permission
for.

o+t ant direktorijos padėtų su sąlyga, kad trynėjas nėra root, ir visi
vartotojai turi savo UID, visai kaip "/tmp". Aš ne burtininkas ir
nežinau konkrečios situacijos (worth to use /dev/brains a bit).
--
Pagarbiai