Tema: Re: Kaip nustatyt kas istrina failus serveryje?
Autorius: Sigun
Data: 2010-09-17 14:23:26
Nu situacija spėju labai paprasta: katalogas, jame daug failų.
Grupė vartotojų tuos failus kuria, redaguoja, naikina. Turi galimybę
redaguoti bet kuris bet kurio. Ir atsiranda kažkuris dalbajobas, kuris
neskiria kopijuoti nuo iškirpti. Ar tiesiog su pele viską baksnoja
kol galų gale "nutraukia" kur nors, pvz į savo desktop.

Pas mane tokia situacija, tai kartą į mėnesį kas nors kurioje nors
tokioje grupėje pratrina. Pradžioj galvojau per samba logus, ale ten
arba per mažai logina ir nesimato kas, arba tokiais kiekiais pradeda
logint, kad tiek to...

Užtai yra proga pasitikrint ar kopijos veikia :)

Sig.