Tema: Re: Truputi reikia kad ?
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-13 16:14:00
bullka wrote:
> Nujauciu kad gali trukti tiek pat.
> TACIAU: kai kazkas dirbama windowsuos su diskais - as nejauciu jokio PC
> stabdymo. Linux atveju cisas PC apmirdavo (langai nesivarto, aplikacijos
> nestartuoja, mausas trukcioja ir t.t.) ir sudo apt-get install vsftpd
> diegimas, kol vyksta kopijavimas, trunka kelias minutes. Kai paprastai -
> kelias sekundes paketai diegiasi.

	Kazkaip senais laikais, kai windauzu da nebuvo. Nu jie buvo, ale
nenaudodavom. Tai instalinant linuxe kazka labai didelio ir pikto, nu
kas uzhtrunka zhiauriai ilgai, budavo tokia mada pasileisti tetri
tekstiniame rezhime ir zhaisti. Ir stebeti, kaip visas tas reikalas
sklandžiai ir grazhiai veikia be jokiu trukchiojimu.
	Kazkaip mano ir prelegento pastebejimai visishkai prieshingi shiandien.

	N. M.