Tema: Re: Truputi reikia kad paaiškintumėt LVM
Autorius: Vaidas Zlotkus
Data: 2009-11-13 00:56:36
Kokie diskai, toks ir greitis. Kazkaip kiek tenka naudot Linux'a, tai
kaip tik Linux'as geriau tvarkosi su disku I/O vien del to, kad sugeba
I/O kesuoti i laisva atminti. O ir siaip viskas priklauso nuo situacijos
ir ka nori daryti su tais diskais. Parametru "tiuninimui" ne vienas ir
ne du.

Kai kuri LV, butinai turi nurodyti, kad jis bus sripe'as. Jeigu to
nenurodysi, tai LV bus sudarytas nuosekliai is esamu PV. Taip pat pagal
savo poreikius reiketu nuspresti koks stripesize'as butu optimalus.

v.