Tema: Re: Truputi reikia kad paaiškint=?UTF-8?Q?um=C4=97t_LVM?=
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-13 11:21:22
bullka wrote:

> Savaites praktika su Linux: keli resetai, keli kibimai, keli PC
> uzsifekalinimai ir pan.
> Windows Vista praktika: daugiau kaip metus ijungtas PC, pakibo gal
> karta, perkrovinejamas retai, bet profilaktiskai (kaip ir prideda
> Windowsams).
>
> Tikrai neturiu nieko pries Linux.
> Tiesiog tai OS'as arba riboto panaudojimo (specifines uzduotys,
> serveriai, sekretore ar kt. ofiso darbuotojas) arba geek'ams/ieskotojams
> (tiems, kuriems laikas <> pinigai; kurie gali sau leisti krustis prie PC
> valandas).

	Mano praktika, Linux - uptime 269 days, Windows Server 2003 turetu but
kazkas panashaus nes, tada buvo dingus elektra taip, kad ishsikrove visi
upsai. Aishku Windauzas puse metu nesavo balsu rekia kad ji butina
perkrauti, nes updeitus parsisiunte. Tegul toliau sau rekauja, nes sedim
uzh fijervolo ir tie jo updeitai man nelabai aktualus, vidiniam tinkle
hakeriu nera. :-)

	Vishta. Blu skrynas pas antra diena paskutiniu netu. Kazkas negerai su
vintu ar tai motina. Kol kas nepagavau bajerio. BS atsiranda tik kai
sistema stipriai apkrauta. Su XP ant to pachio kompo lygiai tas pats. :-(

	N. M.