Tema: Re: virtualizacija
Autorius: krx
Data: 2009-09-23 10:38:43
"Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message
news:h9cin7$f2n$1@trimpas.omnitel.net...

> Ne nu man Microsoptas tuom ir patinka. Vat jei nori, kad kasnors veiktu
> taip kaip tau norisi, o ne taip kaip nori Billas, tai pirk kazka tokio
> labai brangaus ir specialiai tam pritaikyto. Papraschiausiai tie
> nesamoningi dirbtiniai apribojimai biesina.

Bet tai vienintelis budas pasiimti daugiau $$$ :-)
Juk jiems uz pvz.: pigaus produkto brangu palaikyma niekas nemoketu, nes tas
palaikymas - kreivas.

> Ir ydomiausia, kad leidzia tas savo OS kas keli metai ir vis nauju
> visokiu "versiju" prigalvoja, kiekviena su savo durnais apribojimais.

Nu. O po to reikia spec. konsultantu, kurie "nustatytu" su kuriais
apribojimai tu gali gyventi, o su kuriais - ne. Ir jei nepataikai, tai dar
susimoki "tranzito" mokesti :-)

> Del to ir stengiuosi, kur tik ymanoma, nenaudoti nieko ant ko parashyta
> Microsopt. Chia gal daugiau isitikinimas religinis.

Jokia cia ne religija. Ir jos nebutu, jei M$ butu isgyvendintas kibenifeni
is mokyklos ir akademines aplinkos. Bet anie ne kvaili. Anie geriau sutiks
su piratavimu, negautomis pajamomis namu, dalinai ir verslo sektoriuje,
betgi akadmines ir valstybinku nepaleis :-)

> O tam kad nenukrypt nuo temos, jus man lameriui papaskokit del kokiu
> priezhaschiu turechiau visas savo VMware mashinas permesti ant
> Microsopto platformos. Nes jei tokiu nera tai kam ta daryt? Man
> asmneishkai kazkaip pasirinkimas ant ko leisti VMwara yra didesnis.
> Galiu ir ant grynos gelezhies, o galiu ir po Linuxu (ar tuo pachiu
> Wimdauz) kokiu paleisti, kokiam nors nelabai apkrautam servirij. Vien
> tik pabandymui, pvz.

Realiai - jokiu. Kitu poziuriu - Linux neturi tiek administravimo, draudimo,
stebejimo ir etc. softo korporatyvinems aplinkoms, kiek turi M$. Cia gerokai
skiriasi mastysena programu autoriu. O pas M$ visa tai pakankamai gerai
integruota.