Tema: Re: virtualizacija
Autorius: Nerijus
Data: 2009-09-23 10:28:39
justas.p@work.lt wrote:
> Pagrindinis skirtumas tarp enterprise ir DC - Ant enterprise galima tik 4
> virtualkes paleisti. Norint paleisti daugiau reikia dar vienos enterprise
> licencijos. DC edicijoje virtualkiu skaicius neribotas

	Ne nu man Microsoptas tuom ir patinka. Vat jei nori, kad kasnors veiktu
taip kaip tau norisi, o ne taip kaip nori Billas, tai pirk kazka tokio
labai brangaus ir specialiai tam pritaikyto. Papraschiausiai tie
nesamoningi dirbtiniai apribojimai biesina.
	Ir ydomiausia, kad leidzia tas savo OS kas keli metai ir vis nauju
visokiu "versiju" prigalvoja, kiekviena su savo durnais apribojimais.
	Del to ir stengiuosi, kur tik ymanoma, nenaudoti nieko ant ko parashyta
Microsopt.
	Chia gal daugiau isitikinimas religinis.

	O tam kad nenukrypt nuo temos, jus man lameriui papaskokit del kokiu
priezhaschiu turechiau visas savo VMware mashinas permesti ant
Microsopto platformos. Nes jei tokiu nera tai kam ta daryt? Man
asmneishkai kazkaip pasirinkimas ant ko leisti VMwara yra didesnis.
Galiu ir ant grynos gelezhies, o galiu ir po Linuxu (ar tuo pachiu
Wimdauz) kokiu paleisti, kokiam nors nelabai apkrautam servirij. Vien
tik pabandymui, pvz.

	N. M.