Tema: Re: virtualizacija
Autorius: johnrembo
Data: 2009-09-21 22:18:31
man atrodo jei zadi virtualizauotis po nekomerciniu unixoidu - visus
replyjus (vmware,xen etc...) gali ignoruoti :]
qemu'as seip bene vienintele alternatyva (KVM nebandziau) ir praktiskai yra
nekonkurencingas (pastaraji karta kai zaidziausi - smp nepalaike, dynamic
malock - nerasta, priesistorines PII architekturos baze - zodziu studentu
kursinis darbas).