Tema: Re: Sumasciau as cia upgreida...
Autorius: Levas
Data: 2009-08-05 01:48:21
Skiriasi daug kas is esmes. Nesinori likti prie senos nelabai palaikamos programines irangos. Pasikeite kai kurie paketai ir seni konfigai neveikia. Kai kurie naudojami paketai "nuimti nuo gamybos" ir sukele keleta netiketu efektu pvz: dhcpd pavirto dhcpd3. Ir tas "3" buvo ivares i stupora.

Offline uztruko apie 2 valandas. Daugiausiai del to, kad pats neprisiminiau ko man reikia ir dar del to, kad kazkokie "darboholikai" pasirodo buvo pasilike po darbo valandu ir susistradalino, kad dingo internetas. Jie net pagalvojo, kad as juokauju, kai atejau puse penkiu ir visus pasiunciau etakoj materi, burbteledamas- einu isjungti interneta. :)

Papildomi paketai ir visokie "bells'n'whistles" buvo sudelioti jau kita diena.

Nu ir viena karta teko sugrizti prie kompo, nes per savo durnuma uzdariau ssh porta i isore ir negalejau neskubedamas namuose viska sutiuninti.

--
Bye, Levas