Tema: Re: Sumasciau as cia upgreida...
Autorius: krx
Data: 2009-07-22 23:40:20
"Levas" <bla@sss.com> wrote in message
news:h47i5o$5cv$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Mano asmeniniai www, emailai, dar visas kalnas visokiausiu gerybiu sukasi
> ant nuosavo kompo pastatyto darbe kuris dar atlieka ir ruterio/firewallo
> darba. Biski pradejo laginti, o ir diskai jau turetu 2 kartus buti kaip
> numire...

Melas ;-) Turiu seagate SCSI-2 ~8 GB, 7200 RPM, tai jis atidirbo serveryje
~6 metus, o dabar dėl įdomumo pajungtas ant testinės sistemos su random
loadu, kiek laikys. Dabar sukasi dar +4 metus. Tiesa garsas blogesnis pas
jį, nei pas dantistą.

> Pagrindine beda tame, kad per ilga laika as jau neastimenu ka as esu
> pridares ir prikonfiguraves (imap/pop3, savo smpt per kita kompa per
> autorizavima, velnias zino kiek useriu ir emailu, mysql, kazkokiu tai
> portu forwardinimas kazkur, visokie www navarotai su php ir perl... zodziu
> bardakas.
>
> Kaip butu galima su mazesniu offline viska perkelti.
>
> Dabar turiu tik nauja kompa su veikianciu Debian leny.

Bus tau neracionalus pasiūlymas overhead'o prasme, bet vis dėl to - galbūt
su P2V susimigruoti viską į VMWare ESXi arba bet kurią kitą VM platformą.
Neturėti problemų dėl OS judrumo, jei softas nepriklauso nuo specifinių CPU
reikalavimų, o pas linuxuidus tas nesunkiai sprendžiasi...

Sprendimas išties taupo laiką, ypač jei servisų kabo daug ir jie/jų
konfigūracija tenkina, bet netenkina HW...