Tema: Re: Sumasciau as cia upgreida...
Autorius: Levas
Data: 2009-07-22 23:07:20
> išsisaugai iptables su `iptables-save`, visą kitą, jei darei bent jau
> pusėtinai tvarkingai, turėjo nusėsti /etc
Iptabliu problema nera labai aktuali, nes visos tables graziai surasytos i dideli faila kuris rebooto metu ir pasileidzia. Tik svarbu, kad eth numeriai nesusipainiotu arba bent jau laidus i teisingas skylutes perkaisioti.

> o buvo?
www1:/home/alvy# cat /proc/version
Linux version 2.4.27-2-386 (horms@tabatha.lab.ultramonkey.org) (gcc version 3.3.5 (Debian 1:3.3.5-13)) #1 Wed Aug 17 09:33:35 UTC 2005

Ir jau nanau reikia netemti guma, buvau nuejes i kambariuka kur senasis stovi, jau girdisi kaip zviegia disku guoliai... net neisivaizuoju kiek laiko 4Gb buitiniai diskeliai gali dirbti nonstop :) Nors tiesa tie seni diskeliai jauciu geriau padaryti nei naujoviski...

> Dar - palygink paketus, jei įmanoma. `dpkg -l ...`
O cia jau kilometrai/kilogramai lyginimo... :) ... ten visko yra. Nes ir "ana" sistema su dist-upgrade tobulinta... ten viskas velkasi vos ne nuo potato laiku.

Bye, Levas