Tema: Re: neturėjo bobutė problemų....
Autorius: Darenas
Data: 2018-03-06 15:32:58
o kaip issprendi dolby atmos jei turi?
 as nesugalvojau, pas mane panasiai kaip pas tave:

TV> resiveris - HDMI arc
Xbox>Tv - Hdmi
xbox> reciveris - optika

resiveris visais atvejais ar is tv ar tiesiai is xbox turi tik maks DTS
signala;

Dolby atmos galima tik per hdmi per optika neina. Pagal mano pajungima - tv
netransliuoja toliau atmos i reciveri maks DTS.
Jei jungiu tiesiai xbox per reciveri atmos turiu, bet kazkas su vaizdu,
neturiu 4k ant tv. Laidai kaip ir ok h speed
su ethernet, vienas is ju org xbox.

Itariu su sony firmwaru dar kazkas. Nustatymuose pas ji nustatyta pass thru
4k.

TV mu8002
reciveris sony DN1080