Tema: Re: neturėjo bobutė problemų....
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-03-06 09:54:01
2018-03-06 09:44, Exo rašė:
> Istorijos tęsinys dar keistesnis, perjungiau ant durniaus xbox'ą į
> paprastą HDMI (ne ARC-CEC), o jis vis tiek veikia taip kaip
> priklauso.... karočia aš pasimečiau. Ar čia mano LG firmwaro updeitą
> padarė ir dabar visi hdmi yra arc-cec, ar xbox'as ant tiek gudras, kad
> jam nx to arc-cec nereikia..... Trumpai tariant, dabar aš išspręndžiau
> visas savo problemas ir viskas veikia puikiai ir nieks neužknisa, bet
> dabar pasidarė baisiai įdomu kodėl....

Nieko keisto. ARC ir CEC nėra suporuoti. CEC eina per visus HDMI, ARC
paprastai tik per vieną.

Pas mane sujungta taip:

Telikas <=> Receiveris (per HDMI ARC)
Telikas <=> SAT imtuvas
Telikas <=> Xbox

Nu ir veikia normaliai tas CEC.

O tu nenori savo to XBox jungti tiesiai į TV? Man tokia konfigūracija
patogesnė vien dėl to, kad XBox įjungus nereikia perjinginėti teliko į
Game mode, jis pats atsimena, kad HDMI1 (t.y. kur mano XBox prijungtas)
turi būti Game mode.